معاون راهبردی قوه قضائیه:

مشکلات دستگاه قضایی استان سمنان به شکل میدانی بررسی می شود

مشکلات دستگاه قضایی استان سمنان به شکل میدانی بررسی می شود

به گزارش سیاسی، معاون راهبردی قوه قضاییه در رابطه با سفر سی و چهارم رئیس دستگاه قضا به استان سمنان اظهار داشت: در این سفر مشکلات دستگاه قضایی استان به شکل میدانی بررسی می شود.



به گزارش سیاسی به نقل از مهر، سید محمد صاحبکار خراسانی بامداد پنجشنبه در جمع کارکنان دادسرای استان سمنان در چارچوب سفر استانی مسؤلان دستگاه قضایی به سمنان با اشاره به اینکه وضعیت حوزه فناوری در دستگاه قضایی استان خوب است، تصریح کرد: کمترین چالش ها در این حوزه در استان سمنان وجود دارد.
وی در رابطه با سفر سی و چهارم رئیس دستگاه قضا به استان سمنان، اظهار داشت: در این سفر مشکلات دستگاه قضایی سمنان به شکل میدانی بررسی می شود.
معاون قوه قضاییه با اشاره به اینکه آموزش کار با سامانه های الکترونیکی دادگستری یکی از مهم ترین تاکیدات ما در دستگاه قضایی است، اظهار داشت: برای ما اهمیت دارد که بتوانیم توانمندی مان را در این حوزه ارتقا بدهیم.
صاحبکار با اشاره به اینکه مصاحبه و گفتگو با کارشناسان دادگستری استان سمنان پیرامون مسائل کاری از دیگر دستور العمل ها ما در مسافرت به سمنان است، اظهار داشت: تاکید ما بخصوص بر کار با سامانه های فناوری است چونکه تأثیر زیادی در ارتقای فناوری و عملکرد دستگاه قضایی دارد.
وی با اشاره به اینکه مهم ترین مشکل شاخص که در حوزه فناوری اطلاعات وجود دارد اینست که بتوانیم منابع مالی را دریافت و سپس تخصیص دهیم، اظهار داشت: این امر به ما کمک می نماید تا زیرساخت های سامانه ای و فیزیکی را به نحو مناسبی توسعه دهیم.
معاون راهبردی قوه قضاییه با برشمردن خصوصیت های مثبت این تحولات بیان نمود: منابع مالی به ما کمک می نماید تا سرعت کارکرد سامانه ها بیشتر شود و در نتیجه تعاملی که مردم با دستگاه قضا دارند بهتر شود.


منبع:

1403/07/05
12:07:28
5.0 / 5
206
تگهای خبر: آموزش , سفر , فناوری , قوه قضائیه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
سیاسی بین الملل